Presopunctură

Cuvântul “presopunctura” pare să fie legat de practica acupuncturii, dar s-ar putea să fiți surprins să aflați că această terapie naturală nu se bazează pe acele de utilizare. În timp ce tratamentul presopunctura utilizează aceleași puncte pe corp ca și acupunctura și împărtășește unele filosofii similare care provin din medicina tradițională chineză (TCM), practica presupune manipularea pacientului cu ajutorul mâinilor.

Elementele de bază

Presopunctura este un tip specific de masaj care se bazează în primul rând pe utilizarea degetelor, degetelor și palmelor pentru a aplica presiune asupra diferitelor puncte ale corpului. Terapeuții pot folosi diferite ritmuri, presiuni și tehnici în practică. Masajul shiatsu este un stil de terapie presopunctura. Prin aplicarea presiunii asupra anumitor puncte ale corpului, practicienii manipulează fluxul de energie chi (qi) la pacient. Punctele acupresoare – sau acupoints – sunt locații pe corp în cazul în care chi poate deveni congestionat sau complet blocat. Masajul acupresor este o tehnică holistică naturală care abordează blocajele care pot provoca probleme de sănătate suplimentare.

Diferite tipuri de puncte

Atunci când un terapeut folosește tehnica de masaj presopunctura, el vizează fie puncte locale, fie puncte de declanșare. Care este diferența dintre aceste două tipuri de puncte? Punctele locale sunt punctele reale ale corpului în care pacientul suferă de durere sau disconfort. Punctele de declanșare sunt cele care sunt legate de punctele corpului care suferă de durere sau disconfort. Aceste două tipuri de puncte indică practicanților căi multiple de a aborda problema pacientului, un beneficiu al practicii.

Cele Punctele folosite în masaj presopunctură există între o rețea sau meridiane, care sunt practic autostrăzi pe care chi – ul curge pe tot corpul. Uneori este nevoie de presiune în aceste puncte pentru a elimina blocajele și a ajuta la asigurarea unui flux de energie sănătos, echilibrat și armonios prin meridiane.

Puncte utilizate frecvent

Punctele și meridianele constituie o rețea extinsă în întregul corp. Terapeuții folosesc cunoștințele lor din această rețea pentru a aborda tulburările și bolile specifice la pacienți. Un punct, de exemplu, numit canalul vezicii biliare (GB20, Fengchi) există la baza craniului, unde gâtul se alătură spatelui. Aplicarea presiunii poate ajuta cu o varietate de afecțiuni, de la răceala la tensiune arterială ridicată. Canalul Rinichilor (KI3, Taixi) se află chiar în spatele gleznei interioare. Este utilizat pentru tratarea problemelor variind de la astm la dureri de spate.

Există 14 canale principale. Presopunctura poate fi utilizată alături de alte stiluri de terapie de masaj sau ca o completare la un alt tratament holistic, cum ar fi îngrijirea chiropractică.

Beneficiile presopuncturii

Împreună cu capacitatea sa de a ajuta la tratarea varietății bolilor, pacienții beneficiază de avantaje suplimentare de masaj presopunctura. Este o experiență profund relaxantă și, ca și alte tipuri de masaj, vă poate ajuta:

• Ameliorarea stresului, tensiunii și anxietății
  • Îmbunătățirea somnului
  • Relaxați-vă mușchii și articulațiile
  • Ameliorarea durerii și a disconfortului unui sport sau a altor vătămări
  • Reducerea problemelor digestive
  • Minimizarea durerilor de cap
  • Amintirea durerii cronice

Terapia stimulează sistemul circulator, limfatic și hormonal al organismului. De asemenea, ajută funcția sistemului imunitar și capacitatea naturală a organismului de a se vindeca.

Pentru mai multe informații sau o programare la o sedinta de terapie  sunati la 0770.599.649 sau completați formularul aici

O ședință de 50 de minut este la 65 lei iar un pachet de 10 ședințe beneficiezi de un preț promoțional de doar 500 lei.